sobota, 16 czerwca 2018

13 tapet na telefon

Cześć!
Przygotowałam dla was 13 tapet. Nie są to moje zdjęcia, ja je tylko układam tak, aby wszystko ze sobą pasowało. Szukam zdjęć o jednej lub dwóch tematykach i umieszczam je obok siebie. Robienie tego sprawi mi wielką przyjemność a dodatkowo zabija nudę. Jeśli macie jakiś program, w którym jest możliwość zrobienia kolażu to jak najbardziej zachęcam do pobawienia się w takie rzeczy. Mnie akurat zaraziła tym koleżanka. Zawsze gdy mam chwile wchodzę w aplikację i szukam zdjęć, które mi się spodobają. Wtedy przez jedną fotografię tworzy mi się cały plan w głowie. I tak oto powstają moje pomysły na tapety. Serdecznie zapraszam!  














Jeśli chcesz, żebym zrobiła Ci tapetę, napisz do mnie na instagramie lub wyślij emaila.
Mam nadzieję, że się podoba. Czekacie na więcej postów tego typu? Piszcie w komentarzach lub pod ostatnim zdjęciem na insta (nazwa w social mediach). Pozdrawiam wszystkich gorąco i miłego dnia/popołudnia/wieczoru (nie wiem kiedy czytacie ten post :D ). Do zobaczenia niebawem!

Social Media:

~Snapchat: mphotographyy
~Musical.ly: malgosiabarcinska


4 komentarze:

  1. Ciekawie polaczone:) podobają mi się;) niektóre zdjęcia są bardzo inspirujące:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne inspiracje! :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne tapety. Bardzo kreatywne - naprawdę mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń