piątek, 19 sierpnia 2016

,,Stworki"- rysunki :)

Hej!
Na początku przepraszam Was, że nie było postów, ale nie miałam na nie pomysłów...
Wczoraj mi jeden wpadł do głowy. Więc dnia 16.08.2016 roku znów zaczęłam rysować ,,stworki" i zwierzęta. Opowiem krótko moją historię - jak to się zaczęło, że zaczęłam je rysować (dla ciekawych). Pewnego dnia wpisałam na YouTube jak narysować zwierzęta (nie wpisałam konkretnie jakie zwierze) i wyskoczyły mi różne filmiki w tym jeden  z takimi stworkami jak ja rysuję teraz...zaciekawił mnie ten filmik. Postanowiłam w niego ,,wejść". Spodobał mi się i weszłam na ich kanał...było ich tam więcej...pomyślałam, że spróbuję coś takiego rysować...bardzo się w to wciągnęłam i do teraz je rysuję...chyba pierwsze moje rysunki narysowałam w 2015 roku (nie jestem pewna). Przez szkołę musiałam przestać, ponieważ miałam dużo lekcji i nauki...Jak na początku mojej historii wspomniałam to znów zaczęłam je rysować dnia 16.08.2016 roku. Ale myślę, że jak się zacznie szkoła to nie będę miała za bardzo czasu na rysowanie. Oczywiście sama je wymyślam (stowrki) :)
 No dobra teraz czas na zdjęcia :D


2015 rok (mój pierwszy rysunek)





2016 rok






Jeszcze niektóre rysowałam w szkole jak czasami byłam na świetlicy, ale gdzieś je w domu zgubiłam.
Myślę, że post Wam się spodobał ;) 
Zapraszam na:
~Instagrama: misiak2002
~Snapchata: misiak002
~Grupę na Facebooku: Karmelki Gosi 
Do zobaczenia! :*



1 komentarz:

  1. Tworzenie takich rysunków to duża sztuka. Trzeba mieć wyobraźnie i niezłą wprawę w dłoni. Wyobrażam je sobie, jako ozdoby na kubkach.

    OdpowiedzUsuń