piątek, 5 sierpnia 2016

Przerwa?

Hej, hej!
Robię krótką przerwę (szczególnie od zdjęć), ponieważ miałam bliskie spotkanie z drzwiami i mam małego guza na brwi...Teraz krótko Wam opowiem jak to się stało (dla ciekawych XD). Byłam w pokoju i usłyszałam jak ktoś wchodzi...myślała, że to mój brat wrócił ze sklepu więc chciałam wejść do kuchni....stałam w drzwiach i czekałam na niego. Okazało się, że to jakiś Pan no i chciałam szybko wejść do pokoju...Patrzyłam w stronę korytarza zamykając drzwi i...uderzyłam się nimi w twarz (brew, policzek). Myślałam, że ,,wyjęłam" całą głowę z drzwi, żeby móc je zamknąć...wiem, wiem...to trochę głupie, ale moja uwaga zwrócona na to, kto przyszedł doprowadziła do guza...Jak na początku mówiłam ,,mam MAŁEGO guza" :( 
To do zobaczenia za kilka dni :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz