sobota, 4 sierpnia 2018

Przerabianie zdjęć

Hejka!

W dzisiejszym poście opowiem Wam o moim przerabianiu zdjęć.Zaczęłam się tym interesować kilka miesięcy temu. Bardzo mnie ciekawiło jak to wszystko działa. Niektóre projekty w internecie NO SZOK, takie cudowne! Pomyślałam sobie "hmmm...ciekawe ile czasu zajmuje coś takiego. Nie spróbuję to się nie dowiem." Dobra, znalazłam "PicsArt" - "wygląda na spoko apke." Zainstalowałam i zaczęłam się bawić przeróżnymi efektami. Pierwsze projekty nie były zbyt oszałamiające ale wiadomo,  jak to na pierwszy raz. Z czasem nabrałam wprawy do kilku rzeczy. Rozpoczęłam oglądanie  "poradników" na YouTube. Krok po kroku udaje mi się robić "nowy styl" projektów. A teraz zapraszam do przejrzenia moich prac :D 


 











Dziękuje i do zobaczenia! 

Social Media:
~Snapchat: mphotographyy
~Musical.ly: malgosiabarcinska

5 komentarzy:

  1. Super przeróbka zdjęć, czekam na więcej prac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jeśli chcielibyście dowiedzieć się w jaki sposób pobrać zdjęcie z instagrama, zajrzyjcie na stronę internetową https://polskielajki.pl/pobieranie-zdjec-z-instagrama/.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o publikowanie fotek na insgramie, to oprócz jakości ich wykonania, bardzo ważne są również opisy. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie https://instaid.pl/opisy-na-instagrama/.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama dopiero zaczęłam swoją przygodę z instagramem i mnóstwo ciekawych informacji na temat tego portalu dowiedziałam się ze strony https://polskielajki.pl/blog/najpopularniejsze-skroty-na-instagramie/.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki ładnym zdjęciom na instagramie zyskacie więcej lajków i większą popularność. Prowadzenie znanego konta przynosi mnóstwo satysfakcji.

    OdpowiedzUsuń