sobota, 23 lipca 2016

Q&A z okazji 1000 wyświetleń!

Hej, hej!
Dziękuję Wam bardzo za 1000 wyświetleń! Z tej okazji robię Q&A. Będzie kilka pytań dotyczących bloga i kilka dotyczących mnie ;) Chciałabym pozdrowić moją najlepszą przyjaciółkę Oliwię <3 No dobra zaczynajmy!

1. Dlaczego akurat taka tematyka bloga?
Taka tematyka bloga, ponieważ bardzo lubię pozować do zdjęć lecz też lubię robić zdjęcia.
2. Czy ,,TUMBLR GIRL" to tylko tematyka sesji zdjęciowej, czy też jesteś taka na co dzień?
Próbuję robić ,,normalne" zdjęcia, ale mam takie odruchy rąk, że przykładam je do twarzy. Większość osób porównuje mnie do TUMBLR GIRL przez moje zdjęcie profilowe na Facebooku.
3. Czy będzie można pisać przykłady tematyki sesji?
Oczywiście!
4. Może zrobisz sesję gdzieś w plenerze?
Czemu nie, to bardzo  dobry pomysł!
5. Czy masz ustalony rok, w którym skończysz prowadzenie bloga?
Nie, nie mam lecz zamierzam długo go prowadzić :D
6. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Jeszcze nie wiem.
7. Czy planujesz zrobić sesję z jakąś osobą towarzyszącą?
Szczerze to jeszcze o tym nie myślałam.
8. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Nie mam swojej ulubionej piosenki.
9. Może zrobisz jakiś modowy challange?
Z przyjemnością ;)
10. Jak się czujesz wiedząc o tym, że masz 1000 wyświetleń?
To niesamowite uczucie, bardzo się z tego cieszę. 

To na tyle kochani :* Do zobaczenia! 


2 komentarze: