środa, 20 lipca 2016

Creative Books

Hej!
Dzisiejszy post będzie inny niż poprzednie. Długo zastanawiałam się co mogę wstawić na bloga...przecież nie miałam zdjęć z sesji...Rozejrzałam się po pokoju i zatrzymałam swój wzrok na książkach...ale nie zwykłych książkach...na takich, dzięki którym staję się kreatywnym człowiekiem (pewnie większość z Was niektóre te książki zna). Wykonywanie zadań, zabawa, kreatywność...to właśnie na tym one polegają. Ale nie tylko na mojej półce znajdują się takie książki...także są ,,kolorowanki". To nie są kolorowanki jak dla dzieci. Te mają więcej szczegółów do pomalowania...Lubicie takie książki? Jak tak to serdecznie zapraszam do przeczytania posta ;) Najpierw wypisze Wam tytuły książek a potem dam zdjęcia po kolei :D
PS Nie martwcie się! Już niedługo pojawi się post z sesji!!!


Kolorowanki: 
1.Tajemny Ogród
2. Zaczarowany Las
3.Doodle Invastion
4.Kwerkle
5.(Łączenie kropek) Połącz kropki


Pokaże Wam niektóre z nich jak wyglądają w środku

Tajemny Ogród


Zaczarowany Las





Doodle Invastion



Książki:
1. Zniszcz Ten dziennik wszędzie.
2.Książka bez sensu.
3.Łowca skarbów.
4.Zniszcz Ten dziennik.
5.Bałagan.
6.To nie książka.
7.Książka pod tytułem ( 3 tomy)










Jeszcze krótko wytłumaczę o co chodzi w książce ,,Kwerkle", ponieważ ktoś może nie wiedzieć a jest ciekawy ;)  Więc jest kilka kółek. Na kilku z nich są numery 1,2,3,4 i 5. Wybieramy 5 kolorów (od najciemniejszego do najjaśniejszego). Numer 1 jest najciemniejszy a numer 5 jest najjaśniejszy. Trzeba pokolorować rysunek: jedynki (na wybrany przez Was kolor) na najciemniejszy, 2 trochę jaśniejszy, 3 jaśniejszy, 4 bardziej jasny, 5 najjaśniejszy. Myślę, że cos z tego zrozumieliście XD 

To tyle na dziś. Do zobaczenia! <3 










1 komentarz:

  1. O!Widziałam tą książke Kwerkle,ale nie byłam do niej przekonana.Jednak teraz,lecę ją zamówić. :) Pozdro kochana:*

    OdpowiedzUsuń