sobota, 2 lipca 2016

Myśl nad zewnętrzną zmianą?

Witajcie kochani!
Ostatnio taka myśl chodzi mi po głowie ,,Hmmm, może potrzebuję pewnej przemiany", pewnie zastanawiacie się jakiej...więc myślę nad zmianą ze zwykłej dziewczyny w...TUMBLR GIRL!!! Może nie wszyscy lubicie takie dziewczyny..ale ten styl mi się spodobał...Może Was takie osoby wkurzają, ale każdy ma swoje zdanie...postanawiam po woli zmieniać się w taką GIRL. Myślę, że za to nie będę miała hejtów XD A może Wam się spodoba taki mój styl..ale od razu nie zmieniam się w TUMBLR GIRL...poczekam kilka dni...Tyle chciałam Wam dzisiaj powiedzieć ;) Myślę, że mnie zrozumieliście i zaakceptujecie mnie taką jaką będę jako TUMBLR GIRL. 


Macie tutaj jedno zdjęcie z internetu TUMBLR GIRL

Do zbaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz