czwartek, 1 września 2016

Info!

Hej, hej!
Jak wiecie dzisiaj [w Polsce (piszę dlatego, że nie mam tylko czytelników z Polski)] było rozpoczęcie roku szkolnego. Nie zbyt się cieszę...Najlepsze jest to, że mój plan w piątek jest strasznie ciężki :|...Mówię o rozpoczęciu roku, ponieważ chcę Wam powiedzieć, że posty nie będą się pojawiać często...Kiedy znajdę wolny czas wtedy napiszę post...Po prostu teraz jestem w 2 klasie gimnazjum i są inne lekcje (w sensie za technikę wchodzi WOS czy za muzykę plastyka)...Można powiedzieć, że wchodzę na wyższy poziom nauki (troszkę trudniejszy)...Te wszystkie zajęcia dodatkowe (chór, kółko teatralne)...W tym roku jest tego dużo...I tyle chciałam Wam powiedzieć...
Myślę, że mnie zrozumiecie :)Życzę Wam dobrych ocen w nowym roku szkolnym ;)
Do zobaczenia! 

~Małgosia (GośPose) <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz